poniedziałek, 10 marca 2014

Konserwacja budynku , a także ochrona siedem dni w tygodniu.

Mieszkam sama w sporym mieszkaniu na końcu miasta i byle jaka usterka to dla mnie ogromny kłopot, bo nie znam ludzi, do których mogę zwrócić się z prośbą o pomoc. Zwykle w razie jakiegoś wypadku dzwonię po specjalistów, ale nie zawsze jestem w stanie dostrzec usterki w mieszkaniu. Teraz, w sezonie grzewczym, powinnam obejrzeć instalacje, ale ja się na tym nie znam. Mój brat, który mieszka w innej miejscowości, bardzo się zaniepokoił i sprawdził różne oferty firm, np. taką http://rutex-home.pl/oferta/ i nakłonił mnie na spotkanie ze specjalistami, którzy w razie awarii od razu przyjadą do mojego domu. Ekstra, że są takie przedsiębiorstwa, które zapewniają całodobowy nadzór i pomoc w przypadku usterki. Bez wątpienia skontaktowanie się z nimi to dobry pomysł. Mat. graficzne Rutex-home.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz