wtorek, 14 stycznia 2014

Ciche, bezpieczne miejsce.

Moja dobra koleżanka szuka ostatnimi dniami właściwego miejsca, gdzie mogłaby zamieszkać. Znaczący był dla niej przede wszystkim spokój, gdyż ma dużą rodzinę. Podobnie znaczący był dobry dojazd do Warszawy, w której pracuje. Sama niedawno poszukiwałam podobnego miejsca, z tego powodu miałam o tym jakiekolwiek pojęcie. Dla mnie codzienne dojeżdżanie do miasta nie jest zbyt ważną sprawą, mimo to słyszałam, że takim miejscem będą dla Gośki Marki – wyjątkowo spokojne miasteczko graniczące z Warszawą. Razem się tam wybrałyśmy i myślimy, że to faktycznie świetne miejsce dla dużych rodzin. Dużo tam spokojnych i bezpiecznych miejsc, jest krajobrazowy park, są miejsca dla dzieci, a dojeżdżanie do Warszawy trwa tylko kilkanaście minut. Jeżeli szukasz informacji na takich miejsc: Ida.pl Zdjęcia zaczerpnięte ze strony: www.stockvault.net , http://przytulnieiwygodnie.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz